SHIPPING AND RETURNS

Elke dag houden wij ons vol overgave en met passie bezig met het maken van de mooiste wanddecoraties. Dit doen wij vol overgave en passie, zodat elke klant met trots onze producten in huis kan plaatsen.

Ondanks dit alles kan het toch voorkomen dat dingen niet zoals gepland gaan. Mocht deze situatie bij je van toepassing zijn, laat dit dan zo snel mogelijk weten zodat we ook zo snel mogelijk aan de slag kunnen gaan om te kijken wat we hierin kunnen betekenen!

Wij zijn vinden dat er altijd ruimte is voor verbetering. Daarom willen wij graag met met onze klant tot een gepaste oplossing komen. Uiteindelijk sta jij als klant centraal!

Ons bedrijf heeft zeer korte lijnen, waardoor u als klant ook degene spreekt die alles voor u regelt. 

 

Hieronder staan enkele voorbeeld situaties die eventueel van toepassing kunnen zijn. Mocht een van deze situaties bij jou voorgekomen zijn, dan staat hieronder wat wij je aanraden te doen.

 

  • ‘’Mijn product is beschadigd aangekomen. Hoe kan ik dit oplossen?’’
    Wanneer een product beschadigd bij je thuis aankomt, zullen wij dit voor je oplossen. In deze situatie raden wij aan direct foto’s te nemen van het beschadigde product en contact met ons op te nemen. Wij zullen je hierna benaderen met een bijpassende oplossing.

  • ‘’Mijn bestelling is niet binnengekomen. Hoe kan ik dit oplossen?’’
    Wanneer een bestelling niet bij je is binnengekomen, zullen wij je helpen om het vermiste pakket te traceren. In deze situatie raden wij aan om direct contact met ons op te nemen en ons de bijbehorende gegevens van je bestelling te sturen. Op deze manier proberen wij erachter te komen waar het pakket zich bevindt.

  • ‘’Ik ben niet tevreden met mijn product. Hoe kan ik dit oplossen?’’
    Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met het geleverde product, Wanneer dit het geval is, kun je ons contacteren. Wij zullen dan samen met u zoeken naar een gepaste oplossing.

Als het geretourneerde product bij ons is binnengekomen, zal de originele verpakking gecontroleerd worden. Ook controleren wij of er eventuele beschadigen aanwezig zijn. Mochten er geen verdere op- of aanmerkingen zijn, dan wordt er een akkoord gegeven en wordt het bedrag (minus €20,00 bezorgkosten) op de bij ons bekende bankrekening teruggestort.

Contact

 

Wij raden je aan om de klachten of verbeterpunten kenbaar te maken door ons te mailen via klantenservice@skip-art.nl.

Ook is het mogelijk om ons een bericht te sturen via WhatsApp op het volgende nummer. +31 85 004 3535. Na contact zullen wij je helpen om tot een gepaste oplossing te komen.

Bestelling en levering Skip Art

Om ervoor te zorgen dat we concurrerende prijzen kunnen vragen voor onze producten hebben wij ervoor gekozen om de producten direct vanuit de leverancier te versturen. Hierdoor kunnen wij enorm besparen op transport-, opslag-, verpakkings en verzendkosten en de producten aanbieden tegen een scherpe prijs.

Doordat wij de producten direct af fabriek versturen hebben wij een snelle levertijd:

  • -  Voor panelen van 90 x 60 cm en 120 x 80 cm: 3 tot 5 werkdagen.

  • -  Voor panelen van 150 x 100 cm en 180 x 120 cm: 5 tot 7 werkdagen.

Om de kosten en de prijzen van onze wanddecoratie zo laag mogelijk te houden wordt elke bestelling apart op maat voor u gemaakt.

Uw bestelling wordt automatisch in productie genomen als u de bestelling heeft geplaatst en betaald kunt u deze dan niet meer annuleren, dit volgens de wet op de webshops voor items die speciaal voor en volgens specificaties van de klant geproduceerd worden.

GRATIS verzending!

Wij nemen de verzendkosten van iedere bestelling voor onze rekening. Al onze producten worden 100% GRATIS bij jou thuis afgeleverd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig en hier zit ook geen maximum aan.